Je bent op leeftijd of door omstandigheden ben je niet meer in staat om voor jezelf te zorgen. Je wilt graag ondersteuning zodat je je dagelijks leven nog kan oppakken. Gelukkig wordt er steeds meer thuiszorg aangeboden waarbij verzorgers de mensen helpen. Echter neemt de vraag naar verzorging steeds meer toe. Hoe kun je ervoor zorgen dat deze mensen allemaal geholpen worden en mensen zich gaan aanmelden om verzorger te worden? Een manier om dit te bewerkstellen is doormiddel van social media, en dan in het bijzonder Instagram!

Waarom Instagram?

Instagram is een onderdeel van de social media platformen. De afgelopen jaren heeft het zich flink ontwikkeld en staat nu hoog aangeschreven als platform. Mensen kunnen een foto of video delen met anderen, vervolgens liken en deze kan uiteindelijk weer gedeeld worden met anderen. Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden, de perfecte gedachte voor Instagram. Het dient in dit geval als een hulpdienst. Een hulpdienst als oplossing. Een foto of video kan gedeeld worden waarbij de thuiszorg wordt getoond. Denk hierbij aan de omgeving waarin ze zitten, wat voor soort mensen er werken en met wie en hoe ze het ervaren hebben. Je wilt de mensen immers gaan pushen om verder te gaan kijken dan alleen dan Instagram. Het moet ervoor zorgen dat ze gaan kijken op de site om zo geïnteresseerd te raken voor een baan.

Waarom Chatkracht?

Chatkracht dient hierbij als online chatservice voor de bedrijven. Denk hierbij aan het ontnemen van werk wat zorgt voor extra tijd. De chatspecialisten kunnen zo mensen helpen die vragen hebben over een bepaald onderwerp of mensen triggeren om ook verder te kijken dan de Instagrampagina. Het is dus een extra mogelijkheid die chatkracht creëert voor andere bedrijven. Het levert dus voor alle partijen een win-winsituatie op met alleen maar voordelen hierbij!

Door Redactie